پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215211
قرارداد اسپانيايي طارمي هوا شد
تاریخ انتشار : 1395/03/25 08:22:07
نمایش : 1862
برانکو در مصاحبه گفته که مهدي طارمي با يک باشگاه اسپانيايي قرارداد بسته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي طارمي آقاي گل فصل گذشته ليگ برتر تلاش زيادي مي کند تا از فوتبال ايران برود. او خودش گفته که بزرگان فوتبال توصيه کرده اند در همين سن و سال فوتبال ايران را رها کند و به فوتبال اروپا برود. به همين دليل طارمي تصميم گرفته قيد پيشنهادهاي نجومي فوتبال ايران را بزند و به اروپا برود؛ به جايي که شايد به اندازه تيم هاي ايراني به او پول ندهند.

 

اما چرا برانکو امروز گفت که طارمي با يک باشگاه اسپانيايي قرارداد بسته است؟ ماجرا از اين قرار است که وقتي برانکو به ايران برگشت، از مسئولان باشگاه پرسپوليس پرسيد ماجراي مهدي طارمي به کجا کشيده شده که مسئولان باشگاه به او گفته اند طارمي با يک تيم اسپانيايي قرارداد بسته است. اين جواب را به برانکو داده اند تا او تيمش را بدون طارمي ببندد و به فکر جايگزيني خوب براي اين مهاجم باشد. اما طارمي در واقع قراردادي با تيم اسپانيايي نبسته است.

 

مهدي طارمي پيشنهادهايي از تيم هاي اروپايي دارد اما اين پيشنهادها چشمگير و خوب نيستند. او از نيوکاسل و ويگان انگليس که هر دو به دسته پايين تر سقوط کرده اند پيشنهاد دارد اما شرط بازي در ليگ فوتبال انگليس براي خارجي ها، دعوت شدن به 75 درصد از اردوهاي تيم ملي در طول دو سال گذشته است. طارمي با اينکه اخيرا به اردوي تيم ملي دعوت مي شود اما اين شرايط را ندارد چراکه مدت زمان دعوت او به اردوي تيم ملي به دو سال نمي رسد.

 

از طرفي تيم لگانس هم طارمي را مي خواست. در اصل قرار بود او با خيمناستيک قرارداد ببندد که اگر لگانس صعود کرد، طارمي را به لگانس قرض بدهند. اما بندهاي قرارداد طوري بود که منتفي شده است. مشکل اينجاست که طارمي حاضر نمي شود قرارداد 4 ساله ببندد و از آن طرف، تيم هاي اروپايي هم حاضر نيستند با بازيکن آسيايي قرارداد کوتاه مدت ببندند.

منبع:خبر ورزشي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html